سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خلوتگاه یک عاشق

..::بدون شرح::.. دوشنبه 86/7/16 ساعت 9:17 صبح

امشب به خاطر غزل آخرم بخند….امشب که از همیشه شاعرترم بخند….تا پر شود نگاه من از رنگ زندگی….تا حس بودنت بشود باورم بخند

********************************

بارون نباش که با التماس خودت رو به شیشه بکوبی ... ابر باش که همه منت باریدن تو رو بکشن


نوشته شده توسط: سیما


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

..::بدون شرح::..
[عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
53605


:: بازدیدهای امروز ::
0


:: بازدیدهای دیروز ::
2



:: درباره من ::

خلوتگاه یک عاشق

سیما
هیچی ندارم بگم...عاشق تنهایی هستم و رنگ آبی و صورتی رو خیلی دوست دارم.از دوروغ متنفرم و یه دوست دارم که خیلی دوستش دارم....قد یه دنیا....کیاندخت عزیز دوستت دارم....

:: لینک به وبلاگ ::

خلوتگاه یک عاشق


:: آرشیو ::

پاییز 1386
بهار 1386



::( دوستان من لینک) ::

رمز موفقیت
کسی که مثل هیچکس نیست
سپیده

:: لوگوی دوستان من ::









:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::